5.
V správnu chvíľu na správnom mieste
Ďalším
dôležitým faktorom v email marketingu je správne načasovanie kampane.
Porekadlo: „V správnu chvíľu na správnom mieste“ platí aj pre emaily. Ak emaily
zasielame klientom do kancelárií, tak im predsa nebudeme písať cez víkend –
mimo pracovných dní. Správne načasovanie môže byť dôležitejšie než samotný počet odoslaných emailov. Opäť nám pri
správnom načasovaní pomôže štatistika kampaní. Urobte si malý prieskum
a zistite, kedy vaši klienti najčastejšie čítajú emaily. Odsledujte si
najprv dni, potom časové rozpätie. Do úvahy berte aj skladbu klientov
v mailingliste. Ak napr. máte medzi
klienti mamičky na materskej, môžete predpokladať, že na čítanie emailov si
nájdu čas až vo večerných hodinách.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára