4. Keď je menej určite viac
V
predchádzajúcich častiach sme písali o využívaní prvých sekúnd pozornosti
klienta a relevantnosti obsahu. Ďalším faktorom pre správny emailový
marketing je výstižný a trefný text bez zbytočných slov navyše.
Neponúkajte klientom produkty, o ktoré nemajú záujem. Prípadne neponúkajte
veľké množstvo naraz. Pomocou štatistík
dokážete vystopovať o čo Váš klient javí najväčší záujem. Pamätajte, že
veľký výber neznamená vždy šťastnú voľbu. Napríklad: ak by ste obedovali
v pizzerií, ktorá ponúka 70 druhov pizze, je možné, že si z tejto
obrovskej ponuky nebudete vedieť vybrať. Veľký výber môže pre klienta znamenať
veľa času stráveného študovaním ponuky. A tým spôsobiť nezáujem. Dbajte na
tento faktor.
Primeraná ponuka ušitá na mieru = ušetrenie času klienta =
rýchlejšie rozhodnutie = spokojnosť na oboch stranách.
.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára