streda 11. decembra 2013

Email marketing v praxi - 4.tip

Prinášame Vám 4. časť seriálu 10 tipov ako vyťažiť z e-mail marketingu čo najviac:


4. Keď je menej určite viac


V predchádzajúcich častiach sme písali o využívaní prvých sekúnd pozornosti klienta a relevantnosti obsahu. Ďalším faktorom pre správny emailový marketing je výstižný a trefný text bez zbytočných slov navyše. Neponúkajte klientom produkty, o ktoré nemajú záujem. Prípadne neponúkajte veľké množstvo naraz.  Pomocou štatistík dokážete vystopovať o čo Váš klient javí najväčší záujem. Pamätajte, že veľký výber neznamená vždy šťastnú voľbu. Napríklad: ak by ste obedovali v pizzerií, ktorá ponúka 70 druhov pizze, je možné, že si z tejto obrovskej ponuky nebudete vedieť vybrať. Veľký výber môže pre klienta znamenať veľa času stráveného študovaním ponuky. A tým spôsobiť nezáujem. Dbajte na tento faktor. 


Primeraná ponuka ušitá na mieru = ušetrenie času klienta = rýchlejšie rozhodnutie = spokojnosť na oboch stranách. 

.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára