Prinášame Vám 2.časť seriálu 10 tipov ako vyťažiť z e-mail marketingu čo najviac
2.Využite prvé sekundy pozornosti klienta. O správne pripravenom obsahu.
V predchádzajúcej časti sme sa dozvedeli o dôležitosti predmetu
v
e-mail marketingu. Ak ste predmetom e-mailu zaujali klienta natoľko, že
otvoril náš e-mail, nastáva druhá fáza. Čo najefektívnejšie využiť prvé
sekundy pozornosti klienta. Je dokázané, že veľká časť ľudí e-maily len
prebehne pohľadom bez toho, aby ich prečítali. Hornej časti textu
venuje čitateľ približne 3-5 sekúnd. Z tohto dôvodu odporúčame ísť v
tejto časti rovno na vec a napísať v nej čo najstručnejšie a
najzaujímavejšie, to najpodstatnejšie.
Avšak vyvarujte sa tlaku na
zákazníka. Zamerajte sa skôr na informácie, ktoré sú pre zákazníka
pozitívne (napr. ako ušetriť). Nezabúdajte na oslovenie! Osobný e-mail s
oslovením, môže pôsobiť menej ako reklamný, čím sa stane pre čitateľa
zaujímavejší. Svoje reklamné e-maily prekonzultujte a ohodnoťte so
svojim kolegom. Aj tí najlepší novinári využívajú korektúru svojich
recenzentov. Obzvlášť dbajte na odstránenie gramatických chýb.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára