E- mail je základom marketingu menších a stredných firiem. V roku 2013 – 85 % menších a stredných firiem zvyšuje používanie e – mailu
Hunter Boyle, Senior Business Development Manager, AWeber, hovorí, že e-mailová komunikácia je naozaj hlavným marketingovým kanálom. Vysvetľuje :
"Dôležité kanály sa radikálne nezmenili za posledné roky. E- mail je stále nosný bod celého marketingového plánu menších a stredných firiem, a teda až 85% menších firiem zvýšia jeho používanie v roku 2013."
Email vám ukáže návrat investícií (ROI)
Emailový marketing je ten najlepší. Výskum ukázal vysokú návratnosť za každé investované euro.
Skombinujte e-mail a osobný prístup

Viacero odborníkov z oblasti marketingu sa zhodlo, že medzi jednotlivými zákazníkmi aj v roku 2013 zostane e-mail uprednostňovaným spôsobom komunikácie, navyše očakáva sa, že ešte vzrastie jeho používanie bez ohľadu na veľkosť firmy.
Bude nutné lepšie spracovanie informácií a dát o zákazníkoch, rovnako vyplynie potreba zabezpečovať vernosť svojich spotrebiteľov aj cez online kampane využitím digitálnych možností dnešnej doby. Odporúča sa systematické získavanie informácií o klientoch, o ich potrebách a aktivitách, čo následne môže viesť k budovaniu vzťahov. Koniec koncov, zákazník musí byť vnímaný ako jedinečný so svojimi individuálnymi potrebami a požiadavkami. Podľa istého prieskumu ( realizovaného agentúrou Steel) viac ako tretina respondentov číta reklamné e-maily na svojich telefónoch a z nich až 55% tvoria mladí ľudia vo veku medzi 18-34 – čo je práve cieľová skupina mnohých spoločností.
Ak rozmýšľame o marketingu v roku 2013 mali by sme teda pamätať, že e-mail zažíva svoj „boom“

Zdroj: fourthsource.com, sherpablog.marketingsherpa.com
Spracoval: team e-mail, social and mobile marketing aplikácie www.Freshmailing.com
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára